Skip Navigation LinksAbout-us

Siguranță pe care te poți baza

O echipă de elită utilizeaza instrumente pe măsură. Mai jos puteți vedea produsele și tehnicile utilizate în cadrul lucrărilor efectuate la cabinetul nostru.

Aparatura de sterilizare

Cea mai mare teamă a pacienților este că ar putea contacta hepatită B, C sau HIV în timpul tratamentului stomatologic. În cabinetul nostru întreaga echipă tratează cu maximă seriozitate sănătatea dumneavoastră și vă garantăm că sunteți în siguranță în ceea ce privește procedura de sterilizare. În cadrul ședințelor de tratament se folosesc consumabile de unică folosință: bavete, pahare, ace, mănuși, aspiratoare iar după fiecare pacient asistentele dezinfectează toate suprafețele de contact cu un dezinfectant virucid (anti-HIV, HBV și HCV), tuberculicid, fungicid și bactericid. Instrumentarul este presterilizat prin tratare chimică cu soluții dezinfectante și antiseptice sterilizat la rece, apoi este ambalat în pungi speciale de unică folosință (cu data inscripționată) și este sterilizat în autoclavă. Procedurile de sterilizare sunt foarte sigure, garanția sterilizării fiind confirmată de Autoritatea Națională de Sănătate Publică lunar.

Autoclavă Zetaclave clasa B cu aparat de sigilat și distilator

Autoclavă Zetaclave
  • automată, cu filtre bacteriologice
  • control electronic prin microprocesor
  • 12 programe de sterilizare
  • 3 teste de control al sterilizării: Vid, Helix si Bowie & Dick
  • imprimantă încorporată permițând monitorizarea permanentă a ciclurilor de sterilizare

Motor de endodonție

motor endodontic

Motorul endodontic model X-Smart al firmei Dentsply Maillefer permite lărgirea canalelor cu ace rotative din Nichel Titan – Protaper, mult mai eficiente decat acele clasice de canal. Acestea îndepărtează în totalitate conținutul canalelor radiculare (nervul sau produșii infecțioși rezultați prin degradarea nervului în urma unor infecții anterioare).

Tratament de canal Protaper®

Apex locator

apex locator

Apex locator-ul PROPEX al firmei Dentsply Maillefer este un aparat care permite măsurarea electronică, cu exactitate, a lungimii canalelor radiculare, permițând astfel la finalul tratamentului sigilarea perfectă, pe întreaga lungime a canalelor radiculare.

Fiziodispenser

apex locator

Fiziodispenserul SURGIC XT Plus este un aparat conceput pentru manoperele chirurgicale de implantologie, dar care se poate utiliza și în cursul altor intervenții de chirurgie orală. Datorită microprocesorului incorporat care controlează continuu viteza și puterea micromotorului, precizia și siguranța manoperelor chirurgicale este garantată.

Implanturi Bredent®